"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Tuesday, April 20, 2010

Saya Hanya Menyokong Pihak Yang Benar - Dr Halili

HULU SELANGOR, 19 April (Bernama) -- Bekas Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) bahagian Hulu Selangor Datuk Dr Halili Rahmat yang keluar parti itu hari ini, berkata beliau hanya menyokong pihak yang benar.

"Sebagai seorang yang waras fikirannya, mestilah saya menyokong pihak yang betul," katanya dalam majlis kenduri kesyukuran rakyat dan meraikan pengantin baru Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad dan isterinya Puan Sri Bibi Sharliza Mohd Khalid di Bandar Sungai Buaya di sini, malam Isnin.

Turut hadir Naib Presiden Umno yang juga Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal dan Menteri Kerja Raya Datuk Shaziman Abu Mansor.

Dr Halili berkata beliau tertarik dengan pemerintahan Barisan Nasional di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Najib adalah seorang perdana menteri yang sangat baik, bagus dan boleh bawa Malaysia kepada kejayaan," katanya.

Beliau juga tidak berhasrat untuk berpolitik lagi kerana ingin menumpukan masa terhadap kerjayanya sebagai seorang doktor pakar saraf dan mengucapkan terima kasih kepada Umno yang menerima beliau sebagai anggota baru. -- BERNAMA

No comments:

Post a Comment