"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Monday, April 12, 2010

Hulu Selangor: MCA Akan Pastikan 8,000 Anggotanya Di Hulu Selangor Undi Calon BN

HULU SELANGOR, 11 April (Bernama) -- MCA akan memastikan 8,000 anggotanya yang berdaftar sebagai pengundi di kawasan kerusi Parlimen Hulu Selangor keluar mengundi calon Barisan Nasional (BN) pada hari pengundian 25 April.

Presiden parti Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berkata beliau yakin jika kesemua anggota MCA di kawasan itu menyokong calon BN, parti gabungan tersebut akan memperolehi kemenangan selesa.

"Kita hendak pastikan setiap anggota keluar mengundi, kita juga nak pastikan mereka undi BN dan dapat pujuk kawan-kawan, saudara-mara mereka sokong BN. Kalau 8,000 anggota berbuat demikian, kita yakin kita akan menang," katanya kepada pemberita selepas membuat tinjauan mesra di Pekan Rasa, di sini.

Dr Chua berkata ramai anggota MCA berasal dari Pekan Rasa dan ini memudahkan parti itu berkempen untuk memastikan anggotanya sendiri menyokong dan memilih BN bagi mewakili kawasan itu tanpa mengira siapa yang dicalonkan. -- BERNAMA

No comments:

Post a Comment