"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Wednesday, April 20, 2011

Bila Anwar Ibrahim Nak Jawab??


Orang semua tertanya-tanya mana perginya aljubori? Sebelum Pilihan Raya Negeri Sarawak, aljubori ada cakap kalau nak tanya apa-apa lepas pilihanraya. Sebab tak nak hilang fokus katanya. Tapi lepas pilihanraya, lari la pulak. Memang takde 'bebola'lah dia ni.

Dengar kata aljubori pergi ke London. Herm nak mintak suaka politik ke? Kenapa tak pergi je Kedutaan Turki? Ke sebab orang Turki kat kedutaan pun tak nak layan si aljubori ni? Tun Mahathir pun ada cakap, orang macam ni nak dekat pun takut.

20/01/2011 dengar cerita aljubori ada kat Osaka. Hai, nak jadi hero pulak ke? Ke nak cari jam Omega palsu? Sama-sama lah korang semua pikir. Manusia bacul macam ni ke nak dijadikan Perdana Menteri? Esok-esok, US baru sergah sikit dah tergadai tanah-tanah kat Malaysia ni.

2 comments:

  1. anwar mmg TAKUT berdepan dgn kenyataan serta kebenaran. janji memang sentiasa dimungkirinya..MUNAFIQ!

    ReplyDelete
  2. Mmg munafiq. Org2 yg bertopengkan ajaran islam ni aku anggap lebih hina dari binatang.

    PS: bukan 20/01/2011 tp 20/04/2011.

    ReplyDelete