"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Friday, April 22, 2011

Anwar Tidak Mungkin Dapat Diselamatkan Lagi!

Kalaulah kita mahu berfikir menggunakan otak yang dianugerahkan oleh Allah kepada kita, InsyaAllah kita akan temui kebenaran yang sebenar. Baca di sini


Tetapi, malangnya kita lebih mempercayai cerita kononya satu dunia cuba melakukan konspirasi bagi menghancurkan masa depan politik seorang insan yang dianggap sebagai "Anugerah Tuhan" ini.

Malah, tanpa segan silu, para pemuja Anwar Ibrahim tergamak menggunakan kepala lutut mereka untuk berfikir dan berhujah, agar masyarakat awam mempercayai bahawa Anwar Ibrahim sekan-akan telah dizalimi.

Mereka cuba membuktikan seolah-olah wujud konspirasi bertaraf dunia bagi menjahanamkan masa hadapan politik Anwar! Wow hebat benar Anwar, sehingga satu dunia mengambil perhatian dan cuba menjatuhkannya.

Menurut para pemuja beliau, terlalu banyak negara yang bersekongkol dengan UMNO/BN bagi memastikan Anwar Ibrahim dihalang menjadi Perdana Menteri Malaysia, buktinya adalah seperti berikut : Kerajaan Thailand (bertugas menyediakan subtitle bahasa Siam di dalam video), Kerajaan Arab Saudi (bertugas menghadiahkan jam berjenama Omega kepada Anwar), Kerajaan Switzerland (bertugas menyediakan jam Omega), Kerajaan China (bertugas menyediakan pelacur yang berstatus pelajar), Kerajaan Taiwan (bertugas menjual jam Omega), Kerajaan Korea (bertugas mengenal pasti lelaki yang melakukan aksi lucah di dalam video) dan Kerajaan Malaysia (mengupah Datuk T untuk memfitnah Anwar) - kesimpulannya, semua kerajaan di dunia mahu menjatuhkan politik Anwar Ibrahim.

Hebat betul manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini! Lain kali kalau nak fikir yang lebih logik gunakan pula ibu jari kaki, barulah para pemuja Anwar Ibrahim nampak lebih hebat!

Nukilan Hebat dari Rakan Blogger : Azli Shukri

No comments:

Post a Comment