"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Friday, April 29, 2011

JANGAN TERPEDAYA LAGI

Ramai yang kecewa sebab kena tipu oleh Anwar Ibrahim pasal Peristiwa 16 September 2008 iaitu gerakan untuk menumbangkan kerajaan BN melalui pintu belakang.
 

Termasuk juga Zul Noordin, Mat Arip, Zaharin dan ramai lagilah. Tapi mereka semua lebih awal terjaga dari tidur dan cepat-cepat tinggalkan raja syahwat itu. Tapi ramai juga yang sedar tapi tak boleh buat apa-apa sebab ‘ political survive’
Pemimpin Pas dan juak-juak Pas pun sampai sekarang masih percaya pada Anwar. Sampaikan sekarang ini orang paling kuat pertahan Anwar ialah orang Pas melebihi orang PKR sendiri. Macam si Khalid SamadTengoklah mereka beramai-ramai sembahyang hajat nak selamatkan Anwar.

Sekarang Anwar terus dihimpit dik pelbagai isu termasuk isu liwat, skandal seks dengan pelacur, isu jam Omega, pendedahan RPK dan 16 September jadi tinggal ‘kenangan’ .

Masa Anwar mula-mula kena pecat dari jawatannya ramai termasukkan cerdik pandai macam Chandra Muzaffar dan lain-lain berjuang untuknya, tapi sekarang ke mana mereka semua?
Sedarlah wahai masyarakat , jangan biar diri ini di TIPU oleh ‘Syaitan Berpongkan Manusia’.
Wallahualam

No comments:

Post a Comment