"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Thursday, September 23, 2010

Bukti dah ada - Pemimpin PAS Kelantan semakin kepanasan

Ramai pemimpin PAS menafikan mereka tidak mengenali I'DA World Group.. tapi mari kita bongkar kemunafiqan mereka... ironinya pemimpin PAS negeri lain masih berdiam.. mahu melihat pemimpin PAS Kelantan menari..

Bukti Bersurat dan Bergambar Oleh I'DA WORLD Bongkar Pembohongan Munafiq Pas Kelantan !!!

Berikut adalah respons daripada I'DA World Group tentang kenyataan Mohd Amar Nik Abdullah ( Timbalan Pesuruhjaya 111 PAS Kelantan) dalam kenyataan akhbar Utusan Malaysia bertarikh 21 September 2010.












Terima kasih kepada Blogger Minda Intelek atas info di atas dan marilah kita menyebarkan info ini di Blog dan Fb secepat mungkin.

5 comments:

  1. dunia ni kecik je , biarlah PAS mencipta seribu alasan dan madah berhelah , biarlah PAS mencipta seribu dalih , akhirnya kebenaran akan timbul jua !

    semakin PAS berdalih , semakin banyak bukti akan timbul ! semakin PAS membohong semakin banyak fakta akan dikeluarkan !

    namun , sudah lumrah dan sikap azali PAS , muka tembok tak tahu segan dan malu , masih mengaku sebagai manusia terbaik dan beriman lebih dari manusia2 lain ...

    ReplyDelete
  2. Pas hidup dlm hipokrasi! amalan rasuah jg menjadi sebahagian perjuangan mereka.

    Bukti yg diberikan adalah kerja Allah.

    ReplyDelete
  3. memang dasar penipu... itulah perangai sebenar pemimpinj PAS...

    ReplyDelete
  4. PAS standard la kalau kena tang depa mesti akan spin citer. kalau tak bukan lah PAS namanye he he

    ReplyDelete
  5. Dari mula kunjung mengunjung diantara Wakil Kerajaan Kelantan ka pejabat syarikat tersebut, Kunjung mengunjung Lembaga Pengarah Syarikat berjumpa Nik Aziz. Kemudian surat menyurat UPEN Kelantan dengan syarikat terlibat dan surat menyurat syarikat dengan GLC negeri Kelantan, iaitu anak syarikat MB Incop, semua ini terang-terang Kerajaan Negeri sedang berjalan mengikut prosidur swasta yang nak ber JV dengan Kerajaan Negeri.

    Apa kejadahnya pulak, SU PAS Negeri Kelantan kata dia tidak tahu menahu urusan ini. Itu lah bodohnya engkau. Yang nak jilat kekayaan tu adalah MB dan para2 Exco. Hang mana tau. Lepas tu adek Nik Aziz yang nak jilat awai2 pi terima mok cek rm4blion.

    Semua tu pulak, kata UMNO nak pelingkup PAS. bODOH puNya kenyataan. Cissss.... PAS Pelahap pemimpin.....

    ReplyDelete