"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Sunday, September 12, 2010

Sosilawati dibunuh? Masya-Allah......

Niteline TV3 (12 am) sebentar tadi melaporkan Sosilawati dan tiga yang lain dipercayai dibunuh kejam. Mayat mereka dibakar. Masya-Allah, jika benarlah laporan ini sudah pasti ia amat mendukacitakan bukan sahaja kepada keluarga yang terbabit tetapi juga seluruh rakyat di negara ini.

Malang sungguh kerana ia berlaku ketika umat Islam sedang merayakan Aidilfitri, iaitu hari kemenangan selepas sebulan menunaikan ibadah puasa. Aku boleh bayangkan perasaan anak-anak dan isteri dan keluarga mangsa terbabit.

Aku harap mereka yang bertindak kejam ini dikenakan hukuman yang seberat-beratnya. Kepada IGP yang baru, aku harapkan pihak polis terus bertugas dengan gigih bagi mengurangkan kadar jenayah di negara ini yang kini aku rasakan semakin menakutkan.

Kepada KDN, tolong jangan ganggu tugas polis! (berdasarkan dakwaan Musa Hassan)

Dari : Blog Mesin Taip Buruk

No comments:

Post a Comment