"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Friday, July 30, 2010

Petra Free Thinker, Tak Salah Nak Fitnah Sape Pun.

Raja petra kamarudin, tukang fitnah tersohor dimalaysia, semua orang tahu, apa sahaja yang keluar dari kepala otak petra adalah fitnah, tidak ada satu pun apa yang dia tulis dalam blognya tu cerita betul, kalau ada yang kata cerita petra tu betul tapi ianya masih lagi boleh diragui.


Bermula dari pembunuhan pompuan monggolia, kemudian isteri puaka kini, timbalan pendakwaraya pulak menjadi mangsa fitnah petra, pelik bin ajaib petra senang-senang menuduh saiful bukhari berzina dengan seorang pendakwaraya yang bernama farah azlina, mana rpk tahu yang saiful berzina dengan pompuan tu? rpk nampak depan mata ke? dia sedap-sedap memantat dengan pompuan mat salih kat uk, tau-tau fitnah orang berzina pulak, aku tak heran kalau rpk boleh fitnah orang seteruk tu, pasal menurut cerita seorang kawan blogger yang rapat dengan rpk satu masa dulu, kawan blogger itu sendiri sahkan yang rpk ni seorang free thinker, tak percaya pada agama dan apa-apa pun pegangan agama dalam dunia ni.

Kita tengok aje lah isterinya, marina abdullah, ada korang nampak macam orang islam? bertudung jauh sekali, kalau dia merokok tu kalah jantan, pakai baju sampai nampak alur, bila stress sikit sampai nak bunuh diri (klik sini) anaknya pulak bukan perangai macam penyamun memang penyamun pun, so takan lah orang macam rpk ni pun kita nak percaya tulisannya, yang peliknya tu orang pas yang mengaku kuat agama pun boleh terpegaruh dengan cakap manusia yang tak beragama macam rpk tu.

Dari Blog rakan- Darul Ehsan Today

1 comment:

  1. awas dengan yang namanya politikus jalanan. mereka sadis dan mabuk kuasa. indonesia udah kena. jangan sampe malaysia juga ikut kena.
    dunia kadang2 ga adil kerna yang mabuk kuasa dan gila, bisa berjaya. Hati2 Malaysia.
    Saya pencinta damai. Selamatkan Malaysia kerna malaysia adalah negara islam yang paling berjaya di dunia.
    ikuti saya di www.sambalpedas.com

    ReplyDelete