"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Monday, January 24, 2011

Pas Tetap Sesat, Doa Bala PM Tak Menjadi Kini Doa Musnahkan UMNO

Tidak salah berdoa untuk Petunjuk ALLAH. Namun adalah salah untuk 'memaksa' ALLAH 'menghukum' sesorang yang tidak kita sukai...INGAT! ALLAH MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA ADIL.

Perbuatan para balaci dan pengampu taksub Pas pasti akan memberi kesan yang tidak baik kepada Islam. Jika mereka menang, syukur kerana maruah Islam di selamatkan.

Namun jika BN yang menang kerana Di 'MATA' ALLAH, BN adalah yang terbaik dan paling adil untuk semua kaun rakyat di Malaysia...




Mana nak buang Imej Serban dan 30,00o orang yang ikut berdoa...belajarlah, belajarlah dari kesilapan lalu.

Satu stadium mengerjakan Sholat Hajat agar Allah 'jatuhkan' kepimpinana Tun Dr Mahathir tetapi, tidak dimakbulkan.

Doa Balakan PM oleh Dato Nik Aziz semasa di Manek Urai, tidak pulak mendatangkan kesan sehingga DS Najib tidak dapat menjalankan amanahnya dengan baik. Sebaliknya, kita sekarang diperlihatkan Allah keadaan Nik Aziz yang begitu uzur tidak dapat bekerja dengan sempurna sehinggakan Ibadah Haji yang dilakukan juga tidak sempurna dan dikenakan Dam bagi rukun yang tidak disempurnakan...

Fikirkan...Isytiqhorohah. Jangan terlalu beremosi tapi menjatuhkan martabat Islam yang SUCI.

Berdoalah memohon petunjuk. Ambil iktibar Doa Bala Nik Aziz...Isytiqhorohlah!

No comments:

Post a Comment