"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Tuesday, November 23, 2010

Panas: Bukti arahan Anwar dalam pemilihan PKR terdedah!!!

Banyak yang rakyat dah dengar mengenai demokrasi ala-Anwar.. bini jadi Presiden, anak jadi naib presiden, kroni pulak sebagai timbalan Presiden..

Walaupun banyak aduan yang telah disampaikan.. namun pihak atasan buat bodoh sahaja.. siapa yang buat aduan dianggap sebagai pengkhianat... PKR sebenarnya mengamlakan diktator.. tiada siapa yang boleh lawan dengan kepimpinan mereka.. sebenarnya demokrasi telah mati dalam PKR..


Cuba bayangkan bagaimana keadilan dapat ditegakkan dalam PKR.. siapakah yang dianggap berkecuali.. jika JPP dibawah telunjuk Azmin.. takkanlah Azmin bodoh sangat nak mendengar segala aduan terhadap beliau.. dan Azmin pula disokong dengan sahabat baik beliau.. pudin Nasution.. jadi aduan dari akar umbi hanya 'dibakulsampahkan' sahaja..

Terbaru bukti campurtangan dan penyalahgunaan kuasa aljuburi dalam pemilihab PKR.. sebenarnya memang dah jelas lagi bersuluh.. tapi disebabkan semua jawatankuasa dibawah telunjuk dan arahan Aljuburi.. takkan nak lawan tauke...

Cuba lihat berapa banyak aduan yang laporkan kepada Presiden [klik sini]

1. JPP disengajakan tidak cukup kakitangan? - PKR Pusat
2. Pencalonan ditukar - PKR Tampin
3. Buku daftar mengundi catat kurang dari jumlah Undi dalam peti undi
4. Jumlah datang mengundi meragukan - PKR Batu Sapu, Sandakan dan Libaran
5. Keputusan undi yang pelik - PKR Teluk Intan
6. Keselamatan proses pengundian lemah yang memungkinkan penipuan - PKR Tuaran
7. Campur tangan serius DSAI - PKR Kota Marudu
8. Masa tutup pengundian diawalkan - AMK Beluran
9. Kertas undi sengaja diagih secara seleweng - PKR Pendang dan Batu Sapi
10. Tarikh tutup pendaftaran/pertukaran anggota sudah diputuskan ada pertukaran selepas tarikh yang dibenarkan. - PKR Port Dikson

Wah.. 10 macam kelemahan.. nak bukti apa lagi..

Tapi nak buat macam ne.. dah presiden merangkap tunggul.. merangkap batu.. suami yang berkuasa... Ini parti Aljuburi.. yang lain.. get lost!!!

Sebenarnya pemilihan PKR ni patut bari pengajaran rakyat Malaysia.. betapa rakusnya kepimpinan PKR merebut jawatan.. dan betap[a pimpinan PKR tidak langsung menghiraukan suara akar umbi...

Cuba bayangkan.. apa yang berlaku ialah mereka ini adalah ahli PKR yang berjuang untuk PKR tetapi PKR telah abaikan mereka... bagaimana pula dengan rakyat yang langsung tiada kena mengena dengan PKR..

Dengan sikap PKR sekarang.. kesimpulannya kalau PKR menjadi kerajaan, jangan diharaplah rakyat ini akan dibantu oleh PKR.. jauh sekali aduan mereka akan didengari...

Dari : Blog Aspirasi Bangsa

No comments:

Post a Comment