"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Tuesday, October 5, 2010

Haram Jadah Punya Azmin Ali!!!

Aku memang bengang dengan Azmin anak Pak Ali ni. Memang kurang ajar dan tak sedar diuntung.
Memang tak ada misai...!!!

Membahasakan Tun Mahathir sebagai 'tersungkur' dan 'lunak'...memang celaka Azmin ni.


Untuk makluman semua, aku akan buat pembongkaran BESAR perihal hubungan Anwar-Azmin. Walaupun, aku belum cerita tapi aku rasa rakyat dah boleh agak lebih kurang dah...kenapa Azmin begitu istimewa kepada Anwar.


Aku bagi bayangan dulu...dan rakyat kena faham yang Azmin juga adalah abang kepada celebriti TV yang dia (Azmin) pernah kecam. Ertinya, darah mereka sama...apakah perangai pun sama?
Geramnya mak tengok nya...!!!

Pastinya ada sesuatu yang istimewa kat Azmin yang Anwar suka...atau mungkin ada perkara yang Azmin 'bantu' dan Anwar betul-betul suka...???


Biarlah ini jadi tandatanya dulu kerana aku pasti akan bocorkan betapa 'istimewanya' hubungan Azmin-Anwar....tungguuuuuuu!!!!

2 comments:

  1. bodoh bangang punyer blogger. kalau ada maklumat yg sahih terus je la tulis... tunggu apekebende nyer lagi. tu menunjukkan takde cerita yg sahih, buat hype fitnah je.

    hang pun same je dgn azmin ali. konon ada rahsia itu ini, top secret, bla bla.. hampeh tarak. tin kosong!!

    ReplyDelete
  2. hang tug aje la. yg hang nak marah kat aku apa pasai? aku punya suka la...apa aku nak tulis. maklumat aku [egang lebih dari 10 tahun...hang reti apa?
    nak kata org bangang...jgn mudah mcm tu bro.

    ReplyDelete