"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Sunday, July 10, 2011

Kecederaan Anwar Serius dan Perlu Rawatan Rapi dari Doktor Luar...!!!

Tengk betul-betul, Sakit sungguh ka? sakit apa tu sampai kena sumbat mcm2 wire...ada beberapa gambar, ini nampak muka acting lebih 'muka kesian'. Rakyat nilailah sendiri keran ini adalah yang ketiga kalinya Anwar manipu dan berpura2 sakit.
Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dimasukkan ke Hospital Pantai Sabtu disahkan berada dalam keadaan sihat tanpa mengalami kecederaan serius.

Menurut anaknya Nurul Nuha, perkara itu disahkan doktor selepas ketua pembangkang itu menjalani ujian pengimbas tomografi berkomputer (CT scan) dan Pengimejan Resonans Magnetik (MRI).

"Bagaimanapun, doktor memerlukan enam jam lagi untuk memantau keadaannya," katanya ketika ditemui pemberita di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, di sini.

Anwar dikatakan cedera semasa polis cuba meleraikan perhimpunan haram di KL Sentral yang dihadiri beliau bersama pengerusi penganjur Datuk S. Ambiga dan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Ambiga dan Abdul Hadi ditahan polis tetapi dibebaskan kemudian. - AGENDARAKYAT

4 comments:

  1. Alahai kesiannya....
    Lama la tu tak dapat membontot dan memburit puki cina.
    Nak tagih simpati rakyat la konon.
    Pencacai Pandikutty bolehla.
    Dgn rakyat yang ada otak ini yang dia orang bagi untuk kau...
    "Cepat mampoih lagi baik".
    ALFATIHAH...

    ReplyDelete
  2. mengikut pakar sains, apabila kepala atas terhantuk ke dinding akibat nak mengelak gas pemedih mata, kepala bawah pula akan tersentak dan terklimaks.

    itu sebab anwar berkelakuan demikian. dia bukan sakit tetapi keletihan sebenarnya.

    anyway, satu lagi trofi anugerah pelakon anugerah tuhan terbaik jatuh kepada ......

    ReplyDelete
  3. Main2 la anwar ni dgn sakit. Minta sgt, nanti Allah bagi sungguh2...baru ada akai. Apa pun, terima kasih sebab buat lakonan ni lagi...rakyat dah tahu!

    ReplyDelete
  4. Hidup lagi ker? Bila nak padam..al juburi wal konkeki!

    ReplyDelete