"Kemenangan di Hulu Selangor ini merupakan satu peralihan yang sangat besar ertinya sebab kita bertanding di sebuah negeri yang dikuasai parti (pakatan) pembangkang, kita berjaya menawan semula kawasan ini dalam sebuah negeri yang dikuasai (pakatan) pembangkang,” PM selepas pengumuman kemenangan BN di Hulu Selangor.

Thursday, May 5, 2011

Anwar Rancang Untuk Melarikan Diri Ke Luar Negara


Zahid Md Arip yang juga bekas orang PKR mendedahkan perkara ini. Cucu kepada Tun Ghafar Baba ini pernah menjadi pembela kepada Anwar tetapi hari ini beliau pula yang 'membogelkan' Anwar selepas sedar ditipu dan diperdaya untuk berjuang bagi menaikkan Anwar sekeluarga. 
Mimpi turut menjadi salah satu petunjuk kepada orang beriman, perlu dikaji dan dianalisa untuk panduan hidup kita. Apatah lagi di dalam aspek menumpaskan Pakatan yang sedang diketuai oleh Anwar yang merancanga menumbangkan kerajaan kita pada PRU akan datang. Maka tepatlah tindakan Zahid Md Arip berkongsi mimpinya agar kita dapat bersedia dengan kemungkinan terjadinya insiden tembakan tersebut selepas ini.

Jangan lupa pernah Anwar lari ke Kedutaan Turki dan selepas itu dikatakan beliau sedang diancam.
Sebarkan video ini agar kita dapat halang Anwar dari  mencipta insiden untuk membenarkannya melarikan diri selepas tertekan dengan kes liwat dan kes video seks China Doll yang sedang hangat diperkatakan sekarang. Sumber: PANGLIMA PERANG CYBER

1 comment: